مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: فتنه سال ۱۳۸۸ حماسه‌ای را در تاریخ رقم زد که باعث استحکام نظام و افزایش بصیرت ملت شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۷۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی در جمع مردم گناباد اظهار کرد: حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی و محکومیت ترفندهای دشمنان و عوامل آنها موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی و تقویت باور عمومی نسبت به وجود جنگ نرم و فتنه‌های معاندان در سطح جامعه شد.

 وی افزود: تا قبل از آن خیلی‌ها تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ دشمنان را در سطح کشور جدی نمی‌گرفتند؛ ولی در فتنه سال ۱۳۸۸ ثابت شد که جریان نفوذ، قطعی است و در رده‌های مختلف رخنه کرده است و باید بصیرت خود را در برابر این ترفندهای معاندان افزایش دهند.

 حسن‌زاده نامقی ادامه داد: تا زمانی که ابعاد فتنه سال ۱۳۸۸ شناخته نشود عظمت حماسه نهم دی را نمی‌توان به‌خوبی تبیین کرد ازاین‌رو بازخوانی ابعاد پیچیده فتنه سال ۱۳۸۸ در جامعه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و باید از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه بهره گرفت.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: سران فتنه باگذشت ۱۴ سال حاضر به حتی یک عذرخواهی از ملت ایران نشدند و اقدامات آنها هزینه‌های زیادی بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرد.

 وی با بیان این که هیچ انتخاباتی در جهان سالم‌تر از انتخابات در کشور ما برگزار نمی‌شود تصریح کرد: دشمنان و عوامل آنها در قالب فتنه ۱۳۸۸ سعی کردند که حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات این سال را نادیده بگیرند و آرا و نظرات خود را به مردم تحمیل کنند.

 حسن‌زاده نامقی اضافه کرد: مردم با شرکت گسترده خود در حماسه نهم دی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند و با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ولایت‌فقیه اقدامات استکباری دشمنان را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار